Răspunsuri

2014-11-11T19:05:37+02:00
Nici un om nu este prost ei trebuie sa invete mult si sa se starue si asa vor fi mai destepti

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:06:30+02:00
Pentru a fi prost sau destept,depinde de efortul pe care il depune,din antichitate oamenii care descoperisera multe,au invatat,si a invata inseamna a fi intelept,asta conclozioneaza ca a fi prost este chiar opusul la ceea ce am zis eu.
Sunt curioasa, daca erai nevoita sa scrii 10-20 de randuri tot asa intr-o singura fraza scriai? Cu greu mi-am dat seama ce ai vrut sa scrii ... si sincer m-am gandit 10 minute daca sa-ti las sau sa-ti sterg raspunsul
pentru ca de-aia