Răspunsuri

2014-11-11T19:04:31+02:00
Nu am prea inteles intrebarea..Dar cred ca 85,5 :D
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T19:06:28+02:00
       masura  de  grade  este  de  8,5   grade
cum ai facut imi explici te rog?
am adunat si apoi am impartit simplu
cand sunt adiacente au o latura comuna si unghiurile sunt de o parte si de cealalta a laturii comune
apoi afli cu cat este egal jumatate din fiecare unghi si apoi le aduni