Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:58:34+02:00
  ante- :
-antebrat
-antepenultimul
-anteproiect.
  anti:
-antivirus
-antibiotic
-antialergic.
  post:
-postliceal
-posteridian
-postuniversal.
  re:
-rescris
-refacut
-revazut.
  stra:
-stramos
-stravechi
-stranepot
    Sper ca ti-am fost de ajutor ! 


13 4 13
2014-11-11T19:00:06+02:00
Anti: antimers,antipespirant,antiscris
re:rescris,recitit,rereducere
stra:strabunic,stranepot,strapuns
restu nu știu..
2 5 2