Caut o caracterizare pentru fata cea mica din sarea in bucate de petre ispirescu

2
Comentariul a fost şters
multumesc
Comentariul a fost şters
Fermecătoare, modestă, delicată.
Sper că te-am ajutat! :)

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T19:49:10+02:00
Tema povestirii ,,Sarea in bucate''este bunatatea si judecata corecta pe care o are fata cea mai mica.Ea este caracterizata in special indirect,prin mediul in care traieste,personajele cu care are de aface,actiune.
Fata cea mai mica a imparatului are in special judecata foarte corecta.Cand celelalte fete au dat ca exemplu de iubire tatalui lor,mierea si zaharul,cea mica a dat sarea din mancare,ceea ce inseamna ca oamenii pot trai fara zahar si miere,dar faptul ca,dupa ce devine imparateasa la alt castel,nu ii pune in mancare sare,ci foarte mult zahar si miere.Deci,ea era cea care il iubea pe tatal ei cel mai mult.
21 4 21
2014-03-06T20:10:12+02:00
Inteligenta deoarece  a raspuns cel mai intelept dintre fete cand l-a intrebat tatal lor cat de mult il iubesc
7 3 7