Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:49:57+02:00
Sunt interesante si magnifice,au un continut perfect pe care il intelegi usor uneori si greu
Multumesc mult de ajutor!
Ti-am oferit 20 de puncte!
2014-11-11T18:50:27+02:00
Au un mod placut de scriere.Ma atrage atunci cand le citesc sau cand vad una.
Mersi, dar este prea scurt!
Nu vreau sa fiu rea dar este la fel de scurt ci cel de mai sus.Sa stii!
Multumesc oricum!