Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:57:27+02:00
Deosebiri: in prima propozitie omul de paza pindea,adica spionea sau supraveghea,iar in a dpua el se amuza.adica se ridea,i se parea amuzant ceva.
asemanari:in ambele enunturi este o personificare si e vorba despre omul de zapada
1 5 1
2014-11-11T18:59:24+02:00
''omul de zapada'' este subiect; pe cand in cealalta prop este complement !