Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:44:02+02:00
Buburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, buburuza se preface moartă sau secretă un lichid, la nivelul articulațiilor de la picioare, care le dă un gust neplăcut[1].
frumos spus)
Buburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, buburuza se preface moartă sau secretă un lichid, la nivelul articulațiilor de la picioare, care le dă un gust neplăcut
Buburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, buburuza se preface moartă sau secretă un lichid, la nivelul articulațiilor de la picioare, care le dă un gust neplăcutBuburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, bub
2014-11-11T18:47:21+02:00
O fiinta mica, fragila, delicata,preferata copiilor ,avand o culoare de un rosu aprins cu niste buline negre, care adeseori sunt numarate de micuti. Are niste membre scurte si subtiri, niste oci sclipitori ca doua margele si aripi ca de dantele cu care isi duce zborul lin de pe o frunza pe alta.
Buburuza este o insectă mică,de culori galbemne,roşi,etc...ea se hrăneşte cu iarbă,are două aripi,străvezi,şi fragete