Va rog frumos imi spuneti la verbele:mettre,vouloir,savoir,voir,connaitre,faire,prendre,lire sa fie la prezent pers nous si la infinitiv la pers. je pleaseeee e urgent

2
va roggg imi trebuie mai important la infinitivvvvv

Răspunsuri

2014-03-06T19:31:16+02:00
Je mets/veux/sais/vois/connais/fais/comprends/prends/lis.

Daca te implor din toata inima,dai click pe ,,cel mai bun raspuns''?Te rooog!!!!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T20:05:49+02:00
mettre-je mets (mis)
vouloir-je veux (voulu)
,savoir--je sais (su)
,voir,-je vois (vu)
connaitre--je connais (connu)
faire,--je fais (fait)
prendre-je prends (pris)
lire- je lis( lu)
*Aceste verbe deja sunt la infinitiv, poate trebuia la participiu???(eu am scris in paranteza la participiu)