Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:32:52+02:00
Versul "Mergi sanatos si fii voinic"are valoarea de adverb de mod.
2014-11-11T18:36:31+02:00
Sanatos are valoare morfologica de adverb de mod
Buburuza adultă poate atinge o lungime de 0,76 și 1,0 cm. Elitrele sunt roșii cu șapte puncte negre. Colorația reprezintă un mijloc de descurajare a speciilor inamice. Pentru a se proteja, buburuza se preface moartă sau secretă un lichid, la nivelul articulațiilor de la picioare, care le dă un gust neplăcut