Completeaza urmatoarele afirmatii :
a) Ideile principale asezate in ordinea in care apar intr-un text formeaza ...................................
b) Inainte de a incepe alcatuirea planului simplu , este important sa .......................................
c) Propozitia sau fraza care prezinta pe larg o informatie dintr-un fragment reprezinta...............

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:30:36+02:00
A) Planul de idei                                                                                                b) Delimitam fragmentele                                                                                   c) Idea principala a fragmentului  
8 4 8
2014-11-11T18:32:02+02:00
Momentele subiectului
faceti analiza textului si sa scoateti ideile principale
ideea 
3 5 3