Răspunsuri

2014-11-11T18:27:30+02:00
Orice nobil locuieste intr-un castel aparat de tarani,el primeste de la rege o buncata de pamnt de mari dimensiuni numit feud care taranii din comnitatea lui il ajutau si primeu foarte putin din recolta. cand izbugnea un razboi nobilul era ascuns in castel iar de acolo trimiea cavaleri dar ei mai erau si trimisi la vanatoare 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:30:05+02:00
Un cavaler era mereu in aventuri deorece mereu îi placea, mai ales să lupte ca un nobil pentru onoarea lui. Într-o zi se întâlnește cum un bâtrân care îi da un sfat să se ducă la vânătoarea care o organizează castelul, Iar cel mai bun va cistiga o recompensa. El i-a multumit si s-a dus la castel, pe drum avea nevoie de niște ajutor deorece nu mai avea provizii, merse el si pe drumul său către castel a dat de un domn amabil care l-a ajutat, Ajugând la castel a participat si el la vînătoare si a castigat recompensa pentru ca era foarte bun la acest lucru că a fost in multe aventuri.