Răspunsuri

2014-11-11T18:22:50+02:00
Ca prajiturii  briose
ca antreu un aperitiv cu mezeluri taiate in forma de stea  
ciorba cu taitel     racituri sau tremu3ici   gelatian  jeleu  
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:24:03+02:00
Pai :
Iei o bucatica de hartie din caietul de mate , apoi o pui intr-un bol , pe deasupra pui lapte , oua , faina si apoi amesteci cu o lingura , bagi la cuptor , astepti sa se gateasca [cam 30 de minute] si DATA o reteta de invatat usor la mate . {CRED CA DE ASTA ITI TREBUIA }
2 5 2