Fie numerele a si b .Calculati 2a-2 la puterea 3 X 5 la puterea 3 X 8b
Daca a=(1+2+3.....+2000):2000 X 4
b=(3 la puterea 17 : 9 la puterea 8) totul la puterea 2000 :3 la puterea 2000

Va rog ajutatima!!!!!

2

Răspunsuri

2014-11-11T18:26:04+02:00
A=(1+2+..+2000):2000*4=2000*2001/2 :2000*4=(1000*2001)/2000*4=2oo1/8
b=(3¹⁷:9⁸)²⁰⁰⁰:3²⁰⁰⁰=(3¹⁷:3¹⁶)²⁰⁰⁰:3²⁰⁰⁰=3²⁰⁰⁰:3²⁰⁰⁰=1
=>inlocui pe a si b
5 4 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:28:30+02:00