Răspunsuri

2014-11-11T18:22:51+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Vrabia o intreba pe funza singuratica: -Ce faci frunza , asa de amagita? -Sunt trista ca pomul nu mai are nevoie de mine... Iar acum sunt singura si stau sa cad... -Fi obtimista , draga frunza si nu plange , traieste-ti clipele , ca si cum ar fi primele. Fruza se insenina si zambi. Aceasta este convorbirea! Sper ca te-am ajutat!
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:23:14+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna!Eu sunt Vrabiuța Mia!Tu? -Frunzulita-Rița. -Imi pare bine sa te cunosc!Rița,tu esti suparata? -Nu!Nu-i nimic,lasa! -Observ de pe chipul tau!Spune adevarul. -Se apropie toamna si imi e teama ca voi muri. -Oh,lasa,draga Rița!Așa e soarta unei frunze!Oricum,la primavara vei deveni din nou verde si frumoasa! -Bine,ne vedem la primavara!
2 5 2