Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:21:03+02:00
Afara ploua streasina curge mihai alearga pana la magazin                                       hei mihai tiai uitat banii strigam dupa el dar nu auzea fiindca ploua prea tare am aflat cum sa auda o sa il sun. mihai tiai uitat banii. hai ca vin repede . vom povestii lui mama asta. mama,mihai a uitat banii?                                                               veti sti de ce .de ce ?: findca e uituc
11 3 11
2014-11-11T18:31:25+02:00
Afara ploua cu picaturi mari si dese.Un paraias format din acele picaturi curge la vale rapid spre un teren de joaca.Copiii alearga cat mai repede spre casa.Unul dintre ei ramine in urma si cade in noroi,apoi e stropit de acel mic piriu.Prietenii sai nici nu l-au observat.Ajunsera acasa se asezasera pe canapea respirind greu.
-Hei!Unde este Alex? a strigat unul dintre ei.
Toti au inceput sa priveasca  mirati in jur.Alex intra pe usa ud din cap pina in picioare si foarte suparat.
-De ce m-ati lasat in urma?
-Noi deabia am aflat,iartane,au spus toti in grup.Alex a inceput sa zimbeasca.
-Cu siguranta vom povesti asta nepotilor nostrii,a ras baiatul.
-Da,si tu si familia ta deacum veti sti ca va trebui sa va antrenati mai mult la alergat,a zis un amic din grup.
9 3 9