Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:23:29+02:00
Stiu  traducerea  la  3 propozitii :    1).Colegul meu recita bine poezii de M.Eminescu. - Mon  collegue  reciter  des poemes  de  M.Eminescu bien . 2). tu muncesti mult mai bine . - tu ferais mieux de trevailler dur . 3). Florin povesteste bine la istorie . - florin historie bien dans  l'historie ...
Imi mai poti face 2? Dar sa fie in romana daca poti..
mine va veni in ospetie niste rude din Italia . cindva voi fi si eu un doctor adevarat .
:)
ms
2014-11-11T20:40:04+02:00
Ionu t joue à l'extérieur - Ionut se joaca afara                                                   Marian est joué à  - Marian se joaca la ora            Pentru ce ai zis mai jos .