Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:08:38+02:00
La detergentul de vase !
Nu spala pisica cu acest detergent!
Nu te spala pe fata cu acest detergent
A 3 nu stiu :(
3 Nu spala obiectele de uz casnic cu acest detergent!
Nu spala masina cu acest detergent
Sampunul
nu se maninca
nu se face minkare
nu se pune la flori
nu se lasa copiilor mici
nu se face minkare din el
nu se varsa
nu se gusta
2014-11-11T18:11:44+02:00
Salut .  Cum sa fac niste puncte nu stiu?