Răspunsuri

2014-11-11T18:07:52+02:00
Da, pentru ca nu mai gasesti prieteni la orice colt de strada, prietenii sunt totul, prietenii sunt ca o comoara... trebuie sa-i ingropi 
nu cred ca se potriveste expresia " trebuie sa-i ingropi "... zic si eu ..parerea mea.
:))))) mor de ras :)))))) " trebuie sa-i ingropi"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:07:55+02:00
Prietenii sunt niste daruri foarte frumoase si pretioase deoarece ei te sustin , iti impartasesc totul si sti casi tu te poti baza pe ei.