Răspunsuri

2014-11-11T18:02:13+02:00
Pai rostesti cuvantu iar vocala care se aude mai putin este semivocala. Dar a nu este semivocala niciodata!!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:02:52+02:00
Dupa cat de bine se aude acea litera , adica care se aude mai tare e vocala iar cealalta e semivocala sper ca team ajutat
dar cum pun acent ? la ex . VREI
i se aude mai tare fata de e
sa stii a si celelalte forme sunt mereu vocale
doar e, i , o ,u
pot fi semivocale