Răspunsuri

2014-11-11T18:03:03+02:00
Sunt un fluture venit din amintire, PRODUS din tainica iubire, Cu OCHI mari pentru a vedea ... Inlantuita si magica stea. Ti-am scris cu majuscule,cuvintele cu sens figurat
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:04:57+02:00
Sunt un fluture venit din amintire
Un fluture cu o diferită fire.
Am venit cu gânduri bune
Şi-un singur lucru vă voi spune:
Să aveţi încredere în sine
Fiindcă la tot vă prinde bine.
Şi aşa de încheiere,
Vă voi spune ''La revedere''
Am avut şi noi acest exerciţiu ca temă,iar aceasta e tema mea.Profesorul meu nu a comentat nimic despre ea...
20 4 20