Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:59:49+02:00
În marea bogăţie a toamnei până şi praful pare de aur. Zilele acestea natura ne oferă o netulburată şi adâncă frumuseţe. Livezile sunt adevărate comori cu pomii încărcaţi de:mere aurii,pere zemoase,gutui gălbui,struguri aromaţi şi piersici parfumate. Toamna îşi arată bogăţia şi frumuseţea în grădina de legume cu : roşii cărnoase,vinete gustoase,ardei giganţi,morcovi aromaţi şi pătrunjei parfumaţi.
cind o scrii in caiet o sa fie mai mare
dar am caiet mare
2014-11-11T18:04:24+02:00
Toamna - zeita frumusetiiÎn marea bogăţie a toamnei până şi praful pare de aur. Zilele acestea natura ne oferă o netulburată şi adâncă frumuseţe. Livezile sunt adevărate comori cu pomii încărcaţi de:mere aurii,pere zemoase,gutui gălbui,struguri aromaţi şi piersici parfumate. Toamna îşi arată bogăţia şi frumuseţea în grădina de legume cu : roşii cărnoase,vinete gustoase,ardei giganţi,morcovi aromaţi şi pătrunjei parfumaţi.
imi pare rou dar de caiet mare imi trebuie compunerea