Marcati semivocalele .Subliniati diftongii si indicati felul lor:
caine
cuib
deal
doi
iute
leu
nou
piatra
soare
vrei
vreo
ziua
Repede!!!!!!!!!!!!!1

2
cecceceee
dar de ce nu raspundeti?? :(((
bun ms
nu mai pot
pentru ca maximul e de 2 raspunsuri

Răspunsuri

2014-11-11T17:58:54+02:00
Intai iti dau niste indicatii : inainte de a incepe orice operatie desparte cuvintele
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T17:59:32+02:00
Caine=i semivocala=ai diftong
cuib =i semmivocala=ui diftong
deal=e semivocala=ea diftong
doi =i semivocala=oi diftong
iute=i semivocala=iu diftong
leu=e(u) semivocala=eu diftong
nou=o semivocala=ou diftong
piatra=i semivocala=ia diftong
soare=o semivocala=oa diftong
vrei=i semivocala=ei diftong
vreo=o semivocala=eo diftong
ziua=u semivocala=ua diftong
spune
sa vad
vezi ca acum o pun
fii pe faza
am pus intrebarea gata