Răspunsuri

2014-11-11T18:03:41+02:00
Deci:
Artificiala: forma- nu iti schimba forma
                miros - nu are miros
                aspect - are un aspect cat de cat frumos
                utilizare- pentru a oferi cuiva
                semnificatie-
                 cost-este ieftina
Naturala:forma:iti schimba forma cand se ofileste
             miros:are un miros placut
              aspect: are un aspect frumos
              utilizare:a oferi cuiva
              semnificatie:de iubire sau prietenie
               cost:este mai scumpa decat cea artificiala               
Pai e si normal sa iti placa cea naturala are un aspect mai frumos si miroase placut.
31 4 31
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T18:04:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Floarea adevarata                                           floarea artificeala

forma : se poate ufili,                               forma:  neschimbata
miros: frumos     parfumata                   miros: nu are miros doar daca nu  este parfumat
aspect: frumos si natural                       aspect: frumos
utilizare: pentru oxigen  ,pentru ornament         utilizare:ornament,infrumutesare                                  ,           
semnificatie: nu stiu

cost: este mai scumpa decat cea artificeala 
imi place mai mult cea adevarata pt ca este naturala si are un miros caracteristic iar cea artificeala poate avea miros dar si ala artificeal :)
22 4 22