Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:52:28+02:00
Timpul ne poate fi dusman deoarece nu ne putem bucara de clipe frumose pentru ca trec pre repede 

Si daca vrei imi mai poti da o idee,doua...
Timpul ""ne mananca"" viața
Atunci cand suntem alaturi de persoana indragita timpul de
Ne este cel mai mre dusman
2014-11-11T17:55:44+02:00
Pentru ca el trece atat de repede si noi nu absevam asta !
1 5 1