Răspunsuri

2014-11-11T17:54:23+02:00
Pai inseamna sa indici daca sufixele/prefixele sunt diminutivale adica mai mici decat baza lor sau augmentative daca sunt mai mari decat baza
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:55:35+02:00
Adica ce fel de sufixe / prefize sunt
de ex: la sufixe - pot fi ale notiunilor abstracte , ale agentului, diminutivale, augumentative, adverbiale, ale colectivitatii
la prezfixe- negative (ne-), si celelalte (dez-, des-, etc.)

1 5 1