Răspunsuri

2014-11-11T17:52:12+02:00
Situatie grava,a alege ce e mai bun
a fi ales pe sprancean inseamna a fi ales pe categorie sau pe cineva mai de rang
mersi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:52:54+02:00
O expresie foarte proasta in viziunea mea. Ales pe spranceana = ales pe cel mai bun, frumoas, reusit, atragator etc. Ex. Am o echipa aleasa pe spranceana(cei mai buni). Sper ca te-am ajutat.
3 4 3