Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:50:15+02:00
Culisarii Acţiunea de a culisa şi rezultatul ei; alunecare pe culise 
 

tranzlatiei 
. Deplasare a unei figuri plane sau a unui corp astfel încât toate punctele acestora să aibă în orice moment viteze 
1 5 1
2014-11-11T17:55:32+02:00
Culisare,a pune in miscare ,de obicei alternativa,o piesa mobila de-a lungul unui canal facut intr-o bara dreapta sau curba.
Translatie,deplasarea unei figuri plane sau a unui corp astfel incat toate punctele acestora sa aiba in orice moment viteze egale si paralele si sa descrie traiectori indentice