Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:37:43+02:00
Patria este cel mai pretios lucru din viata mea.Ea este cea mai sfinta pe pamint.Pretuistio cit nui tirziu.Iubeste  cit traiesti...

2014-11-11T17:40:45+02:00
Patria locul unde neam nascut undei mama tata bunelu si bunica  pentru ca si tu o poti rasplati Patria e casa noastra
Si gradina si livada,
Verile cu bolta albastra,
Iernile cernind zapada.Patria e tot ce-i viata, 
Prietenii, parintii, fiii,
E gradina unde-nvata,
Sa se joace toti copiii. 

1 4 1