Răspunsuri

2014-11-11T17:34:24+02:00
Eu cred ca cu ajutorul cuiva poti face sau indeplini ceva,dar asta nu o sa dureze prea mult pentru ca acel cineva cindva va avea treburile lui si atunci va trebui singur sa-ti faci nume. :) 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:46:32+02:00
Penele altuia înseamnă,după părerea mea ,calitățile ,talentul persoanei respective.
Dacă vrei să te îmbogățești cu / prin munca lui ,adică să le confiști susținând că sunt ale tale, poți . În schimb ,există pericolul să uiți că nu sunt creațiile tale ci ale
 altuia. În cazul acesta ,în situația în care tu însuți te vei afla în situații ce solicită originalitate ,pricepere ,talent ca ale altuia ,tu nu poți face față,adică, nu poți zbura.

Comentariul a fost şters
mulțumesc pt. coroană
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters