Răspunsuri

2014-11-11T17:25:08+02:00
Geanta prea grea,nu stau  corect in banca,cauze medicale
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:26:53+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pozitia incorecta la masa de lucru, in banca, pe saun
Cresterea brusca in inaltime
Evitarea frecventarii sportului
Cararea unor greutati prea mari
Alimentatia nesanatoasa..
          Sper ca te-am ajutat..imi dai cel mai bun raspus?
2 5 2