Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-11T17:28:14+02:00
Traieste corect si vei fi sanatos.                                                                            traieste sanatos si falos.                                                                                      daca vei trai sanatos .                                                                                          vei fimare si frumos .                              - Sper sa te fi ajutat !!!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:28:39+02:00
Tu, campion al sanatatii
Nu uita de-al tau regim
Sa crestem voinici
Noi mincam regulat
Când vine timpul mâncării
A prânzului sau cinării
Pururea să-ţi fie în minte
Să-ţi speli mâinile-nainte.