Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:32:10+02:00
A,b-nr ;a+b=s; a-b=d
3s=d
d-52 428=s
3s-52428=s
2s=52428 / :2
s=26214
3*26214=78642
=> a+b=26214
a-b=78642
<=> 2a=104856/:2
a=52428
=> 52428+b=26214
b=-26214
2 5 2
2014-11-11T17:32:26+02:00
A+b =3 * (a-b)
(a+b)- (a-b)=52428
3*(a+b)+(a-b) =4* (a-b)
52428 /4 =13107
a-b =13107
a+b =3 * 13107=39321
2a =52428
a =26214
26214-13107 =13107
b =13107
1 4 1