Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:26:54+02:00
F  __/ 
t  __/ + 24
peste 3 ani
f___/+3
t___/+24 +3
( f+3)* 2= f+24+3 = f+27
2f+6 =f+27
27-6 =21
f =21
t=21+24 =45 



2014-11-11T17:28:59+02:00
Nu am cum sa-ti fac desenul, o sa incerc sa-ti explic cum se face si poate reusesti singur sa desenezi

deci,varsta tatalui o vom nota cu  y iar a fiului cu x
x=y+24
3+2y=x, inlocuim prima expresie in a doua:3+2y=y+24
                                                              2y-y=24-3
                                                             y=21 ani are fiul
 x=y+24 rezulta ca x=21+24  rezulta ca x=45 ani are tatal
1 5 1