Maria a primit un atlas zoologic care contine 490 imagini cu animale. Dintre acestea 216 sunt domestice,iar restu salbatice. Cateimagini cu animale salbatice sunt an atlas?Care sunt mai multe si cu cat? ma puteti ajuta va rog?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:22:00+02:00
490-216=274-salbatice     274-216=58-sunt  mai multe animale salbatice cu 58

marcheaza-l daca e cel mai bun raspuns.multumesc!
a+216=490 a=490-216=274
2014-11-11T17:23:50+02:00
490-216=274 poze animale sălbatice. Sunt mai multe cele cu animale sălbatice.Cu 58.274-216=58.