Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:23:37+02:00
A insira = format prin derivare cu prefixul ,,in''  si cu sufixul ,,a'' de la substantivul comun sir
omenesc =  format prin derivare cu suf ,,esc'' de la subst comun om
asa cred ;;) 
2 4 2
2014-11-11T17:24:17+02:00
A insira-format prin derivare de la cuvantule de baza sir,radicalul sir,prefixul in-,sufixul -a

omenesc-format prin derivare de la cuvantul de baza om,radicalul om,sufixul -enesc
1 3 1