Ce nume i-ati da poeziei?


Ma lupt sa scap iubirea de patimasul trup.

Sa n-o mai sorb cu ochii, sa n-o mai musc cu gura.

Din latu-mpreunarii salbatice s-o rup.

S-o curatesc de carne, ca de pe aur zgura;

Sa te ador in suflet; doar duhul sa-ti aleg--

O vesnica-mbinare a doua raze line...

Dar cum te-arati, ma-ntunec... si sufletul intreg

Se face ochi, piept, brate...zbucnite catre tine,

Palpaitor de pofte, iar dinainte-ti cad;

Din nou vremelnicia isi casca-n mine abisul.

Rostogolit pe dare de flacari, ca-ntr-un iad,

Ma-ntorc, cantand in carne... Ma doare numai visul

Ca mai presus de fire, putand sa o rastoarne,

Iubirea e samanta eternitatii-n carne


Ma lupt sa scap iubirea de patimasul trup.

Sa n-o mai sorb cu ochii, sa n-o mai musc cu gura.

Din latu-mpreunarii salbatice s-o rup.

S-o curatesc de carne, ca de pe aur zgura;

Sa te ador in suflet; doar duhul sa-ti aleg--

O vesnica-mbinare a doua raze line...

Dar cum te-arati, ma-ntunec... si sufletul intreg

Se face ochi, piept, brate...zbucnite catre tine,

Palpaitor de pofte, iar dinainte-ti cad;

Din nou vremelnicia isi casca-n mine abisul.

Rostogolit pe dare de flacari, ca-ntr-un iad,

Ma-ntorc, cantand in carne... Ma doare numai visul

Ca mai presus de fire, putand sa o rastoarne,

Iubirea e samanta eternitatii-n carne



2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:20:26+02:00
2014-11-11T17:25:37+02:00