Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:21:00+02:00
Mama sa  a fost la cumparaturi.
El s-a dus la scoala.
Are un nas foarte bogat.
N-as merge in excursie fara ea.
Vroiam sa imi dati si mie o carte.
Da-ti merge bine, vad.
Nu merge prea des la bunici.
De-s cuminte, imi va da bani pentru cartea preferata.
Casa lui este pe un deal.
Este un volum de-al lui Ion Creanga.
Nu a vrut sa imi dea tema.
Cartea este de-a lui Bogdan.
cu s,
dar celelalte sunt bune multumesc
si la nas, la fel
2014-11-11T17:25:05+02:00
Colega sa a luat o nota buna.
S-a intalnit cu mine de dimineata.
A strambat din nas la aflarea deciziei.
N-as da niciodata inelul de la el.
Trebuie sa dati fiecare fondul clasei.
Da-ti capul intr-o parte.
Merg la film foarte des.
De-s bune sau rele vestile tot trebuie spuse.
Hai sa ne plimbam pe deal.
E de-al nostru si noul coleg acum.
Maria nu vrea sa-mi dea caietul inapoi.
Ea este cea de-a doua din clasa la invatatura.
1 5 1