vremea mohorata a tomanei ma intristeaza.
era toamna in sufletul ei.
toamna,covorul de frunze ce se asterne pe pamant sterge urmele unei veri frumoase.
s-a terminat inspiratia scz.sper sa te ajute

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:03:49+02:00
Ruginiile paduri sunt un loc frumos, cu o atmosfera tainica

1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-11-11T17:06:32+02:00
Vremea mohorata a tomanei ma intristeaza. 
era toamna in sufletul ei.
toamna,covorul de frunze ce se asterne pe pamant sterge urmele unei veri frumoase.
s-a terminat inspiratia scz.sper sa te ajute