Andrei are 3 portocale ioana are de 2 ori mai multe iar cosmin are de 4 ori mai mult decat ioana
cate portocale are cosmin
srie rezolva printr un exercitiu de inmultire cu mai multi factori
MULTUMESC!♥

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-11T17:00:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a=3 \\ 
i=2a \\ 
c=4i \\ 
------------- \\ 
c=? \\ 
------------- \\ 
Daca~a=3=>i=3*2=6 \\ 
Daca~i=6=>c=6*4=24 \\ 
Raspuns:c=24

Ioana are 6!
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:04:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
3 * 2 = 6 portocale Ioana
6 * 4 = 24 portocale Cosmin
3 * 2 * 4 = 24 Cosmin (inmultire cu 3 factori)
E pentru sora mea ma enervat ca si eu am facut asa si ea spunea ca nu e bine multumesc!♡
cu placere