Răspunsuri

2014-01-09T19:29:32+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
12,25-17/8= 
aduci la acelasi numitor, adica 8. Deci amplifici prima fractie cu 8, iar pe cea de-a doua cu 1, pentru ca ea are deja numitorul 8,iar apoi poti face calculul. Daca nu aduci la acelasi numitor nu poti rezolva! :*
1225/100-17/8=
a doua fractie o amplifici q 100 numitorul comun fiind 100
deci= 1225/100-1700/100= -475/100
ms dar daca amplifici 100cu 8 nu da 800
???
Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-09T19:37:15+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Deci....transformi fractia 17/8 in fractie zecimala,adik 17:8=2,125.   dupa faci scaderea 12,25-2,125=10,125..........siiiiiiiii......tobele va roooooooog.....voila....,,problema,, este gata!!! sper ca te-am ajutat!!!;))))))))