Răspunsuri

2014-11-11T17:02:27+02:00
Da .matematica e materia unde noi trebuie sa cunoastem sa calculam  sa cunoastem numerele sa cunoastem a numara  etc. matematica ne mai ajuta in viata de toate zilele deoarece noi cind mergem la magazin sau la banca trebuie sa stim tabla inmultirii, scaderii, impartirii si adunarii .asa consider eu .
COMPUNERE trebuie
Eu si singur tocmai am alcatuit tot aceeasi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:16:33+02:00
Matematica, materia preferata

       Dintre toate materiile scolare, matematica este preferata mea. Inca din clasa intai am indragit aceasta materie si inca imi mai place. De ce am indragit-o ? Poate pentru ca este o materie logica ce nu necesita mult studiu. Asta nu inseamna ca nu stunt un baiat studios, doar ca asa sunt baietii se ataseaza de materii mai logice cum ar fi matematica, fizica sau chimia.
     Apoi, consider ca matematica imi v-a deschide mai multe usi, voi putea practica mai multe meserii cum ar fi de exemplu ingineria (indiferent de domeniu, matematica este de baza), arhitectura sau chiar contabilitatea. In ceea ce priveste cariera mea nu m-am hotarat inca, insa cu siguranta matematica nu v-a fi scoasa din plan.