Intr-o cutie sunt 322 de baloane rosii,galbene si verzi.Nr. baloanelor rosii este cu 13 mai mare decat al celor galbene.Stiind ca baloane verzi sunt cat baloane rosii si galbene la un loc,afla cate baloane sunt din fiecare culoare!

Cu segmente!

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-11-11T16:55:52+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T17:01:25+02:00
R /______1_______/--13-----/
G /______2_______/
V /_______3______/_______4______/--13-----/

13+13=26 baloane
322-26= 296 baloane
296:4=74 baloane galbene
74+13=87 baloane roșii
74x2+13=148+13=161 baloane verzi
V: 74+87+161=322 baloane
Multumesc!
Dar de ce G are 2 segmente si V 4 segmente?
nu sunt segmente ..... am numerota segmentele sa vezi ca sunt 4