Buna brainly.ro!As avea nevoie de ajutor cu tradusul unui text!
'Bowerbirds live in New Guinea and Australia.The male builds a bower on the ground to attract the female.The bower is not a nest because the birds don't live there.The male decorates the bower with colourful objects like flowers,feathers,shells,stones and bottletops.Some males even paint the bower:they hold a pice of bark in their beak and use iit as a paintbrush.The male calls to the female and dances near the bower with a pright object in his beak.Later,the female builds the nest in a tree.'Sper ca ma puteti ajuta! Va rog frumos,si scuze daca am scris unele cuvinte gresit!Este din cauza ca textul este destul de lung! Va rog ajutati-ma!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:53:43+02:00
Păsările-grădinar trăiesc în Noua Guinee și Australia. Masculul construiește un umbrar pe teren pentru a atrage femela. Umbrarul nu este un cuib pentru că păsările nu locuiesc acolo. Masculul decoreaza umbrarul cu obiecte colorate, cum ar fi flori, pene, scoici, pietre și dopuri de sticle. Unii masculi chiar vopses umbrarul: aceștia tin o bucata de scoarță în cioc lor și o foloseste ca o pensulă. Masculul striga femela și dansează aproape de umbrar cu un obiect stralucitor în ciocul lui. Mai târziu, femela construiește cuibul într-un copac.
2014-11-11T20:26:55+02:00
Pasarile gradinar traiesc in New Guinea si Australia. Masculii construiesc pe pamant un umbrar pentru a atrage femelele. Aces umbrar nu este un cuib pentru ca pasarile nu locuiesc acolo.Masculul decoreaza umbrarul cu obiecte colorate cum ar fi flori, pene, scoici, pietre si dopuri de sticla.Unii masculi chiar pictau, umbrarul: acestia sustin cu ciocul o bucata de scoarta si o folosesc pentru pensula. Masculul cheama femela in umbrar si danseaza in apropiere cu un obiect luminos in cioc. Mai tarziu femela construieste un cuib in copac.
 
Am avut si eu textul asta in manualul de anul trecut si mi-am mai adus aminte. Sper ca te-am ajutat, iar daca vrei poti schimba unele cuvinte cu altele cu acelasi context fiindca nu sunt eu chiar asa buna la exprimare. Si la propozitia cu dansul, nustiu exact daca este corect acest cuvant, dar nu am gasit altul cu acelasi context. 
 
Sper sa-ti fie de folos :D