Răspunsuri

2014-11-11T16:33:59+02:00
Mihai merge cu prietenii la cinema pentru a viziona un film
In sat am vazut un dam de case
Am spus cu sens asemnanator nu cu sens opus
pai nu e cu sesn opus o.O
pai si care este sinonimul pentru dam?dar la vine?
a da:))) acum am vazut
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:34:03+02:00
Mihai (vine) soseste la noi in vizita.
noi (dam) oferim copiilor plajituri si inghetata.
ma bucur ca a fost bine
Cu placere ca mai ajutat eu tocmai fac temele