Răspunsuri

2014-11-11T16:32:46+02:00

Dormeau adânc sicriele de plumb,
Și flori de plumb și funerar veștmânt 
Stam singur în cavo și era vânt
Și scârțâiau coroanele de plumb.

Dormea întors amorul meu de plumb
Pe flori de plumb și-am început să-l strig -
Stam singur lângă mort și era frig
Și-i atârnau aripïle de plumb.

Titlul si autorul te rog
plumb de george bacovia
Am cerut o strofa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:41:50+02:00
Acela care isi uita tara,pamintul
La stirea ca cehii se sclada in sange
Acela care se simte frate cu sarbul
sau norvegian,cind Norvegia plange

Cu mama cernita,peste evreiesti morminte
Frangandu-si mainile,se-apleaca jeleste
Cand Moscova cade-muscal se simte
Cu ucranienii Ucraina boceste.

Acela ce inima-si deschinde tuturor
Francez e cand Franta sufera,sau rom
Cand moare de foame al romilor popor
Acela e compatriotul meu.
                                                      ("Acela e compatriotul meu" de Antoni Slonimski)
Desi l-am folosit pe al Roxanei al tau raspuns este mai bun
merci