Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-06T18:07:44+02:00
Diagonala fetei este 8 \sqrt{2} .deci muchia este 8cm
diagonala este muchia * \sqrt{3} =8 \sqrt{3} cm
aria este 6* aria fetei=6*8*8=384 cm^2
volumul este latura la a 3-a = 8*8*8=512
4 4 4
2014-03-06T18:14:01+02:00
Din diagonala afli muchia laterala care are 8 cm. Pt ca d=l√2. Lungimea diagonalei cubului este l√3 deci 8√3 cm. At=6*latura la patrat=6*64= 384 V= l la a treia= 8*8*8=512
1 5 1