Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:28:08+02:00
Verb predicativ:
1.El este acasa.
2.Pixul este 2 lei
3.Miahi este la Botosani.

Verb copulativ

1.El este frumos.
2.El este harnic.
3.El este frumos si harnic.
da
Mihai,andreea,costel,gigel numai sa faci acordul corect de exemplu: andreea este la botosani
etc
Ok. Multumesc :*
cp
2014-11-11T16:31:39+02:00
Verb predicativ :
Maria este acasa. 
El este la munte.
Ion este la Alina.

verb copulativ :
Ea este cuminte.
Ana este ascultatoare.
Ea este obraznica .