Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:26:37+02:00
Toate faptele care dauneaza pt sanatate sunt rele
Teava de la aragaz a ruginit
Afara sunt geruri ft mari
Azi la televizor am vazut un film cu grozavii

Sper ca te-am ajutat mult norok
Mersi mult MilascA!!!!
Cu placere Ma bucur ca te-am ajutat :)
2014-11-11T16:26:46+02:00
 Fetele rele au plecat acasa
 Frunza ruginita a cazut pe pamant.
 
 Ana are niste prietenii grozavi
           sper ca te-am ajutata :)  cu geruri nu stiu :))