Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:32:53+02:00
La un magazin s-au adus in prima zi 3 cutii a cate124 de bomboane.A doua zi s-au adus 5 cutii a cate 43 de acadele.Cate dulciuri sunt in magazin?
1 5 1
2014-11-11T16:33:07+02:00
Intr-o scoala sunt 124 de elevi.In alta scoala sunt de 3x mai multi elevi,iar intr-un cotet sunt 43 de porci iar in altul de 5x mai mult.
Aflati suma dintre ultima scoala si ultimul cotet.