Răspunsuri

2014-11-11T16:27:40+02:00
Marul discordiei - cauza certei dintre oameni 
sabia lui damocles - pericol iminent
marul lui adam - necredinta
curriculum vitae - cursul vietii (activitati)
mea culpa - vina mea 
modus vivendi - stil de viata  , mod de a trai
stricto sensu.. - in sens restrans 

Dupa parerea mea cred ca sunt corecte.. 
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-11-11T16:29:24+02:00
Marul discordiei - subiect de cearta sabia lui Damocles - pericol iminent marul lui Adam - os al scheletului uman curriculum vitae - vine din latina si inseamna "istoricul vietii", deci este o fisa care cuprinde, in general, informatii legate de cariera mea culpa - tot din latina, "din vina mea" stricto sensu - sens strict, un singur sens modus vivendi - mod de existență, de a trăi, stil de viață E din manualul Humanitas de-a şaptea, nu? ;)
6 4 6